Новини

Чому дитина не вміє стрибати?

Стрибання - це важлива фізична навичка, яка розвиває м’язи, координацію, рівновагу і впевненість у дитини. Більшість дітей починають стрибати на двох ногах близько 2-3 років, а на одній нозі - близько 3-4 років. Однак, деякі діти можуть мати труднощі з цим навчанням або не проявляти бажання стрибати. Серед факторів, які можуть впливати на здатність дитини стрибати є фізичний розвиток. Дитина може не мати достатньо сили, гнучкості, витривалості або спритності, щоб стрибати...

Страх гучних звуків. Як підтримати дитину?

Як доводять дослідження, більшість людей, які пережили травматичні події, здатні конструктивно засвоїти цей негативний досвід. Але, навіть попри це, у них можливі тимчасові труднощі щодо адаптацій та подолання фобій і переживань. Такі спогади-асоціації, пов’язані з травматичною ситуацією, часто «вмикають» страх, гнів, зневіру. Одними з таких трігерів є звуки буденного життя, які нормально сприймаються іншими людьми...

Співпраця вчителя-логопеда та вчителя-реабілітолога при корекції вербальної диспраксії

 Сьогодні, 29.11.2023р. в КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі» Стрийської міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів на тему: «Співпраця вчителя-логопеда та вчителя-реабілітолога при корекції вербальної диспраксії», який провели фахівці ІРЦ - вчитель-логопед Березньова-Пронів Ірина Володимирівна та вчитель-реабілітолог Сива Іванна Ігорівна. Під час семінару...

Психосоціальна Підтримка та Перша Психологічна Допомога

 Дуже насиченими виявились два дні, 23-24 листопада у м. Чернівці, де відбулось навчання за програмою тренінгу "Психосоціальна Підтримка та Перша Психологічна Допомога. Благополуччя. Соціальне та емоційне навчання.", яке проводилось міжнародною організацією @Save the Children in Ukraine Дякую організаторам Краснопортко Юлія та Віктор Вус за навчання та неймовірні емоції #SavetheChildreninUkra...

Психолого-педагогічні аспекти профілактики шкідливих узалежнень серед учнівської молоді

 24 листопада за сприяння Львівського обласного центру громадського здоров‘я в рамках українсько-швейцарського проєкту «Скорочення поширеності факторів неінфекційних захворювань в Україні»відбувся тренінг на тему «Психолого-педагогічні аспекти профілактики шкідливих узалежнень серед учнівської молоді». Щира подяка Ігорю Корнієнку за нестандартний формат зустрічі, за дружню атмосферу та відкритість до співпраці...

Нейромоторне планування

 Нейромоторне планування - це процес, за допомогою якого мозок визначає послідовність рухів, необхідних для досягнення певної мети. Цей процес залежить від багатьох факторів, таких як стан середовища, фізичні здібності та досвід дитини. Нейромоторне планування включає в себе розподіл рухів на окремі етапи, що дозволяє досягти мети з максимальною точністю та ефективністю. Нейромоторне планування відіграє важливу роль у тактильно-рухових активностях дититни, включаючи ходьбу, роботу руками, спорт, танці та багато інших дій...

До Всесвітнього дня психічного здоров'я

 фахівець ІРЦ Ільків І.Й. провела ряд корекційно- розвиткових занять із дітьми з ООП на антистресову тематику ( мета- корекція актуальних стресових станів, підвищення психологічної резилентності, розвиток емоційної сфери, зорово-слухового та естетичного сприйняття, формування системи сенсорних еталонів, розвиток дрібної моторики, креативності, комунікативних умінь та навичок тощо). Таким прекрасним...

Чому грати в ігри з дітьми так важливо???

Чому грати в ігри з дітьми так важливо??? Грати в ігри з дітьми з розладами аутичного спектру є дуже важливою діяльністю з кількох причин. Ось кілька основних причин, чому гра з такими дітьми має велике значення: 1. Соціальна взаємодія: Діти з розладами аутичного спектру часто мають складність зі спілкуванням і соціальною взаємодією. Граючись з ними, ви створюєте можливості для розвитку їхнього спілкування та взаємодії з іншими людьми...