Новини

Тренажер-тримач для ручок і олівців

Навчальний тренажер-тримач для ручок і олівців дозволяє без особливих зусиль навчити дитину тримати ручку правильно. Правильна фіксація пишучого елемента знижує статичне навантаження, яке є основною причиною втоми руки, та забезпечує більш правильну каліграфію. Запобігає ковзанню та забезпечує додатковий комфорт. Насадка на ручку або олівець швидко виправить неправильне захоплення.Це додаткове тренування дітей, що є дуже доречним, коли дитина робить свої перші кроки в письмі...

Пірамідка– унікальна дидактична іграшка

  Пірамідка– унікальна дидактична іграшка для дитини із важкими порушеннями психофізичного розвитку. Пірамідкав переліку розвиваючих іграшокзаймаєчи не найпочесніше місце. І лиш на перший погляд здається, що це проста забавка для дитини. Насправді – це серйозний дидактичний матеріал, який поєднує в собі величезну кількість розвиваючих функцій. Адже пірамідка сприяє розвитку дрібної моторики, координації рухів, логіки, сприйманню кольору, форми і величини...

Поради батькам дитини

 Поради батькам дитини Основним орієнтиром розвитку дитини з аутизмом має бути різноманітне, емоційно насичене спілкування з нею батьків. Батьки мають розмовляти з нею більше, аніж зі здоровою дитиною. - Постійно стимулюйте інтерес дитини до зовнішнього світу. Зацікавлене виконання вами режимних моментів і не байдуже, лагідне ставлення до дитини, позначення емоційних станів різними звукосполученнями сприятиме емоційному «зараженню» малюка...

Як зрозуміти, чи все впорядку у дитини зі слухом?

 Як зрозуміти, чи все впорядку у дитини зі слухом? Досвідчені педагоги можуть відразу звернути увагу на деякі ознаки, які не завжди будуть помітні батькам. При педагогічному обстеженні можна використовувати прості прийоми і інструменти: коробочки з манкою, горохом, гречкою і звукові іграшки, які дозволять виявити порушення слуху. Але не менш важливо, щоб батьки також могли оцінити, чи все впорядку у дитини зі слухом...

СКВІЗЕР

Діти, які постійно знаходяться в пошуку глибоких пропріоцептивних відчуттів, будуть у захваті від процесу протискання між валиками "Сквізера». Додаткова стимуляція тисненням сприяє заспокоєнню через набуття фізичної впевненості і підвищенню рівня уваги. А лежачи між валиками, дитині буде легше й комфортніше завершити або ж підготувати завдання, що потребують більшої уваги і концентрації. Обладнання дає більше, ніж просто відчуття глибинного тиснення...

ВЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ

ВЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ Вчитель-дефектолог (олігофренопедагог) – спеціалізується на роботі з дітьми, що мають відхилення у своєму розвитку.Звичайно, не всі діти мають потребу дефектолога.Однак, дітям з інтелектуальними порушеннями, затримкоюпсихічного,психомоторного і сенсорного розвитку,дітям з розладами аутистичного спектра, з синдромом Дауна дефектологпросто необхідний. Завдання вчителя-дефектолога:...

Семінар-нарада для вчителів логопедів ЗДО

Корекційно-розвиткова складова є важливою при організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. Директор ІРЦ, Бегей Іванна разом з вчителями-логопеда ЗДО провела семінар-нараду. На якій обговорили нормативно-правову базу щодо організації навчання дітей....

Дитина не говорить. До кого звернутися?

Дитина не говорить. До кого звернутись? Якщо дитині вже 1,5–2 роки, а мова не йде, то необхідно проконсультуватися з фахівцями: лором, неврологом, логопедом. Лор перевірить слух і може призначити такі дослідження, як отоскопія, аудіометрія. Невролог, перш, ніж поставити діагноз, призначить такі дослідження: ЕЕГ – знайома всім електроенцефалографія. Вивчаючи біоелектричну активність головного мозку...

Хто такий дефектолог?

 Хто такий дефектолог? Дефектолог - це педагог, який спеціалізується на заняттях з дітьми, які відстають у фізичному або психічному розвитку. Консультація дефектолога необхідна, якщо дитина: · має в історії раннього розвитку порушення центральної нервової системи · у семимісячному віці слабко реагує або не реагує на звернене до неї мовлення · до 1 року не вимовляє лепетні слова (баба, мама, папа, дайі т...