Повернутися до звичайного режиму

ВЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ

International Medical Corps.

 Отримали чергову спонсорську допомогу від International Medical Corps. Дякуюємо усім колективом за покращення матеріально-технічної бази центру...

Семінар-практикум «Формування міжпівкульної взаємодії, як засіб психо-мовленнєвого розвитку осіб з ООП»

 провела семінар-практикум «Формування міжпівкульної взаємодії, як засіб психо-мовленнєвого розвитку осіб з ООП» для вихователів та асистентів вихователів ЗДО. На теоретичній частині семінару опрацювали визначення міжпівкульної взаємодії, спеціалізацію та особливості кожної півкулі головного мозку, ознаки порушення та причини їх виникнення. На практичній частині розібрали основні вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії та всією командою розробили свої впwрави, ігри та завдання для дітей з ООП...

Розуміння та прийняття: Шлях до підтримки людей з аутизмом

 Кожного року 2 квітня люди по всьому світу відзначають Всесвітній день поширення інформації про аутизм. Цей день служить не лише нагадуванням про важливість розуміння та прийняття людей з аутизмом, а й можливістю підкреслити необхідність інклюзивного суспільства, де кожна людина, незалежно від її характеристик, має можливість бути повноцінним учасником. Аутизм - це різновид розвиткового порушення, яке впливає на спосіб сприйняття інформації та взаємодії з оточуючими...

Техніки КПТ- як інструмент психологічної стійкості

Сьогодні, фахівець ІРЦ Зоряна Яворська провела тренінг на тему: «Техніки КПТ- як інструмент психологічної стійкості» для практичних психологів ЗДО та ЗЗСО. На якому спробували дієві техніки роботи з негативними думками: децентралізації, майндфулнесу та метод збалансованої перспективи. Щиро дякуємо всім хто був присутнім за вашу щирість та відкритість до нових знань...

Чому дитина не вміє стрибати?

Стрибання - це важлива фізична навичка, яка розвиває м’язи, координацію, рівновагу і впевненість у дитини. Більшість дітей починають стрибати на двох ногах близько 2-3 років, а на одній нозі - близько 3-4 років. Однак, деякі діти можуть мати труднощі з цим навчанням або не проявляти бажання стрибати. Серед факторів, які можуть впливати на здатність дитини стрибати є фізичний розвиток. Дитина може не мати достатньо сили, гнучкості, витривалості або спритності, щоб стрибати...

Страх гучних звуків. Як підтримати дитину?

Як доводять дослідження, більшість людей, які пережили травматичні події, здатні конструктивно засвоїти цей негативний досвід. Але, навіть попри це, у них можливі тимчасові труднощі щодо адаптацій та подолання фобій і переживань. Такі спогади-асоціації, пов’язані з травматичною ситуацією, часто «вмикають» страх, гнів, зневіру. Одними з таких трігерів є звуки буденного життя, які нормально сприймаються іншими людьми...

Співпраця вчителя-логопеда та вчителя-реабілітолога при корекції вербальної диспраксії

 Сьогодні, 29.11.2023р. в КУ «Інклюзивно-ресурсному центрі» Стрийської міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів на тему: «Співпраця вчителя-логопеда та вчителя-реабілітолога при корекції вербальної диспраксії», який провели фахівці ІРЦ - вчитель-логопед Березньова-Пронів Ірина Володимирівна та вчитель-реабілітолог Сива Іванна Ігорівна. Під час семінару...

Психосоціальна Підтримка та Перша Психологічна Допомога

 Дуже насиченими виявились два дні, 23-24 листопада у м. Чернівці, де відбулось навчання за програмою тренінгу "Психосоціальна Підтримка та Перша Психологічна Допомога. Благополуччя. Соціальне та емоційне навчання.", яке проводилось міжнародною організацією @Save the Children in Ukraine Дякую організаторам Краснопортко Юлія та Віктор Вус за навчання та неймовірні емоції #SavetheChildreninUkra...

Психолого-педагогічні аспекти профілактики шкідливих узалежнень серед учнівської молоді

 24 листопада за сприяння Львівського обласного центру громадського здоров‘я в рамках українсько-швейцарського проєкту «Скорочення поширеності факторів неінфекційних захворювань в Україні»відбувся тренінг на тему «Психолого-педагогічні аспекти профілактики шкідливих узалежнень серед учнівської молоді». Щира подяка Ігорю Корнієнку за нестандартний формат зустрічі, за дружню атмосферу та відкритість до співпраці...